Thursday 5 March 2015

Indian Superstars vs Pakistani Actors competition

Indian Superstars vs Pakistani Actors competition


Pakistani actore or actresses ki khobsorti pore asia ma mashhor ha. Mshraqi khobsorti ko sare dunia ma saraha orr mana jata ha. Pakistani models ki sari dunia ma bohat mang ha orr in ma tallent bhi bohat paya jata ha. Indian actores ma tallent to bohat ha leken inki khobsorti ko nahi mana jata jitne bhi actor hain sab ke rang sanwle orr kuch ke to kale hain. Iski misal ma ap rajni kant ko dakh lain ya nana pati ko rateesh ko dakhain ya pher kisi orr actor ko in ma se apko mostly actor kale or badhy he nazer aye ga jb ke pakistani actor sab he gory chitte orr dakhne ma handsom orrgudlooking hain Alizafer shaan muamer rana teemoor Adnan sadiqe danish hamza or bhi bohat sare actors ke name sarefehrist hain. Inki khobsorti ko koi bhi ni jhutla sakta. Ye sab log makup ke bagair bhi bohat khobsorat orr goodlooking hain. Jab ke indian actores ki personality orr acha dikhne ke peeche makup ka bohat hath ha. In sab actores ki khobsorti zahri ha jis ma indian makeup artist ka bohat bara hath ha jinho ne inki personality ko chaar chand laga die ha. Leken pakistani actores ki khobsorti to sarahe jane ke kabil ha jise sare dunia ma mana orr jana jata ha. Is video ma bhi pakistani actores or indian actores ki pics dikhae gae ha jis ma pakistani actros ki shandar personality ha very goodlooking lag rae hain jab ke indian actores ko bhi dikhaya gya jo ke personality vice bhi kuch khaas ni ha ap khud dakhain orr faisla krain ke koon ha khobsorat pakistani ya indians.



Sponsored Link

No comments:

Post a Comment